İdari Personel Şube Müdürlüğü
* ÖSYM tarafından yapılan KPSS Sınavı Sonucunda Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince Üniversitemize yerleştirilen personelin atama işlemleri, 3713 sayılı Kanun uyarınca yapılan Şehit ve Gazi Yakınlarının atamaları, 2828 Sayılı Kanun uyarınca yapılan atama işlemleri, Engelli Memur kontenjanı ile atananların atama işlemleri,
* Üniversitemiz idari kadrolarının takibi ile ilgili cetvelleri üç aylık olarak Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı ile Cumhurbaşkanlığı Personel ve Prensipler Genel Müdürlüğü’ne bildirilmesi,
* Kadro iptal, ihdas ve değişiklik işlemleri,
* Tüm İdari personelimizin aylık derece yükselmesi, kademe ve kıdem ilerlemesi işlemleri, 8 yıl sicilden verilen kademe işlemleri,
* Tüm İdari personelin, personel hareketlerinin Sosyal Güvenlik Kurumu HİTAP sistemine girilmesi,
* Üniversitemiz tüm İdari personelinin sigorta, BAĞ-KUR ve askerlik hizmetlerini değerlendirme işlemleri,
* Üniversite İçi ve kurumlar arası personel nakil işlemleri ile kurum içindeki unvan değişiklikleri ve nakil işlemleri,
* Üst öğrenimi bitiren İdari personelin intibak işlemleri, tüm İdari personele ait özlük dosyalarının tanzimi,
* Üniversitemizde çalışan engelli personelin durumunun Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı ile Cumhurbaşkanlığı Personel ve Prensipler Genel Müdürlüğü’ne bildirilmesi,
* Atanan personelin PBS sistemine bilgi girişlerinin yapılması, ayrılan personelin emeklilik ve ilişik kesme işlemleri,
* Giyecek yardımı alacak personelin isim listelerinin hazırlayarak takip ve kontrolünü yapılıp ilgili birime gönderilmesi,
* 657 sayılı Yasanın 4/B maddesi uyarınca çalıştırılacak olan personel pozisyonlarının vize işlemlerinin Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı ile Cumhurbaşkanlığı Personel ve Prensipler Genel Müdürlüğü’nün onayına sunulması.
* Sözleşmeli Personelin askerlik, doğum vb. gibi sebeplerle ücretsiz izin Onaylarının alınması.
* Sözleşmeli Personelin yurtdışı izin onaylarının alınması.
* Sözleşmeli Personel (657 Sayılı Yasanın 4/B) görev yeri değişikliklerinin yapılması.
* Sözleşmeli Personel alım ilanlarının yapılması, başvuruların alınması, yerleştirmelerinin yapılması sürecindeki tüm işlemler.
* Açıktan atanan ve çalışan personel için hizmet içi eğitim düzenlenmesi,
* Personelin hizmet belgesi hazırlanması,
* Personelin sicil özetinin hazırlanması,
* Arşiv evraklarının listelenmesi ve imhaya hazırlaması,
* Affa uğrayan disiplin cezalarının dosyadan kaldırılması,
* Hukuk müşavirliğinden gelen dava ve soruşturma sonucu dosya işlemlerinin hazırlanması,
* Personelin mal bildirimi beyannamelerinin dosyalanması,
* Ödüllendirme ve ödüller işlemlerinin hazırlanması,
* Soruşturma bürosunun ve soruşturmacıların talepleri doğrultusunda gerekli bilgi ve dokümanın hazırlanması,
* Rektörlük makamı tarafından tevdi edilen diğer görevlerin mevzuat ve kanunlar çerçevesi uyarınca yerine getirilmesi.
Hızlı Erişim